Det praktiske 2018-03-20T21:03:23+01:00

Før festen

Toiletterne

  • Toiletpapir
  • 4 håndklæder
  • Håndsæbe

Køkken

  • Sorte affaldsposer
  • Opvaskemiddel
  • Viskestykker
  • Karklude
  • Kaffe
  • Kaffefløde / Mælk

Selvom der er opvaskermaskine skal kopper, glas m.v. Aftørres inden de sættes ind i skabene.

Efter festen

  • Spande og poser til madrester
  • Optælling af eventuelt smadret service
    (10,- pr. Stk. Afregnes på slutopgørelsen)

Al madaffald skal først pakkes i plastikpose.
Alle tomme vin, øl flasker og dåser tages med retur af lejer.

Flag

Det står dem frit for husets dannebrogsflag, som er placeret på hylden ovenover kaffemaskinerne.

Rengøring

Rengøring er vigtig. Vi gør meget ud af at holde vores lokaler i så god orden og stand som muligt.

  • Stolene skal sættes op på bordene
  • Gulve i alle lokaler skal fejes og vaskes
  • Der stilles rengøringsvogn til rådighed med de korrekte sæber m.v.
  • Husk at tømme opvaskemaskinen og denne rengøres udvendig og indvendig

Efter hver udlejning gennemgås lokalerne og er rengøringen ikke udført i henhold til aftalen, bliver der rengjort på ny, efter regning der bliver fratrukket i indbetalt depositum.

Forslag til bordopstilling

Dette er kun forslag til hvordan bordene kan opstilles